Záruka a reklamácie



Ak chcete kontaktovať reklamačné oddelenie, využite formulár nižšie:
 

Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: 048 / 321 13 95
mail: help@mp3.sk


Miestom pre uplatnenie reklamácie je: Westech spol. s r.o. - PGS RMA, Stará Vajnorská 17, 831 04, Bratislava., alebo reklamovaný tovar môžete odovzdať na ktorejkoľvej z našich predajní. Ak je súčasťou balenia tovaru záručný list a v záručnom liste je uvedený autorizovaný servis, odporúčame uplatniť si reklamáciu priamo v autorizovanom servisnom stredisku – je vo väčšine prípadov jednoduchšie a najmä rýchlejšie.

Reklamácia Apple iPhone a Apple Watch zariadení:
Odporúčame reklamovať priamo v autorizovanom servisnom stredisku Apple na https://www.swissservice.sk/apple/
Pred reklamáciou Apple iPhone alebo Apple Watch je potrebné odhlásiť zariadenie zo služby iCloud a vypnúť službu FMI - Nájsť môj iPhone. Návod na deaktiváciu nájdete na https://support.apple.com/sk-sk, prípadne na https://iforgot.apple.com

Reklamácia Samsung zariadení:
V prípade reklamácie príslušenstva z balenia mobilných telefónov Samsung je potrebné na základe žiadosti od výrobcu zaslať na reklamáciu aj samotné zariadenie.


DÔLEŽITÉ: K reklamácii je potrebné pripojiť vytlačený a vyplnený sprievodný list. K reklamácii nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.


Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf TU


Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie vám ho posielame späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom.

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobene opotrebením a nesprávnym užívanim.
>Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.

Na každý u nás predávaný nový tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov.
Záruka u slúchadiel KOSS je zákonná 2 roky + Koss doživotná garancia.
Doživotná Koss Garancia:
Pokial by ste si akokoľvek poškodili Vaše Koss slúchadlá (aj keby ich parný valec prešiel :-) tak Vám ich opravia alebo vymenia za nové.
Pri využití doživotnej Koss Garancie sa platí manipulačný poplatok servisu. Viac informácií ohľadom Koss doživotnej záruky nájdete TU.
Koss slúchadlá sa posielajú na opravu či reklamáciu priamo do autorizovaného Koss servisu, stačí keď sa nám ozvete s popisom problému a pošleme vám všetky potrebné informácie.

Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môzete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar vám preplatíme prevodom na Váš účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:

- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom
Nezabudnite vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, ktorá Vám bola zaslaná spolu s objednávkou, inak Vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.


DÔLEŽITÉ: K vracanému tovaru pripojte vytlačený a vyplnený sprievodný list. Nezabudnite priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.


Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielaj na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdeš v našich obchodných podmienkach sekcia 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Ak máš akékoľvek otázky, napíš e-mail reklamacne@progamingshop.sk
možnosti platby - podporované platobné metódy a banky