1. Vytvorenie objednávky
1.1. Vyberte si produkt, ktorý si želáte zakúpiť, a kliknite na tlačidlo "Do košíka". Po kliknutí budete presmerovaný do nákupného košíka, kde budete mať možnosť vidieť produkt, ktorý ste do košíka vložili a potvrdiť objednávku.
Ak si želáte zakúpiť ďalší tovar, kliknite na tlačidlo "Späť do obchodu", tovar vyhľadajte na stránke a opäť v ňom kliknite na tlačidlo "Do košíka". Ak ste si žiadny ďalší tovar nevybrali, späť do košíka sa môžete vrátiť pomocou tlačidla "Košík" v pravom hornom menu - tlačidlo sa nachádza úplne napravo a vedľa neho vidíte tiež počet položiek, ktoré ste do košíka vložili a celkovú sumu objednávky.
1.2. V košíku skontrolujte obsah a správnosť objednaného tovaru. Tu môžete tiež aktualizovať počet kusov objednaného tovaru, prípadne ho z košíka odstrániť zaškrtnutím príslušného políčka v stĺpci "Odobrať" a následne kliknutím na tlačidlo "Prepočítať nákup".
1.3. Pokiaľ tovar v košíku vyhovuje Vašim predstavám a chcete ho zakúpiť, kliknite na tlačidlo "Pokračovať v objednávke".
1.4. V kroku "DOPRAVA A PLATBA" môžete skontrolovať prípadne zmeniť spôsob doručenia a platbu. Spôsob doručenia balíčka (osobne na predajni, kuriérom alebo iné) si vyberiete tým, že kliknete na krúžok naľavo vedľa Vášho zvoleného spôsobu prepravy. Rovnakým spôsobom si vyberiete aj spôsob platby, ktorý sa nachádza vedľa.
1.5 Pre vyplnenie kontaktných údajov, prihlásenia už do existujúceho účtu prosím kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.
1.6 Pokiaľ ste u nás už v minulosti nakúpili, máte možnosť prihlásiť sa pomocou emailu a hesla do svojho starého účtu, ktorý použije údaje z Vašej predošlej objednávky. Prihlasovacie heslo Vám bolo odoslané v prvom maily, s nadpisom "Vitajte v ProGamingShop.sk". Pokiaľ ste tento email zmazali, nové heslo si viete vygenerovať kliknutím na tlačidlo "Zabudnuté heslo". Pozor, mail s novým heslom Vám môže prísť aj do kategórie Spam. V prípade, že ste nový zákazník, vyplňte formulár nižšie. Formulár vypĺňajte pozorne, nakoľko obsahuje údaje, ktoré budú použité pri doprave tovaru k Vám. Pre vyplnenie údajov, pokiaľ nakupujte tovar na firmu kliknite na tlačidlo "Ak chceš zakúpiť tovar na firmu klikni tu" Následne sa Vám ukáže formulár, kde viete zadať potrebné údaje. Ak ste už údaje vyplnili, pre pokračovanie kliknite na tlačidlo "uložiť novú adresu".
1.7 V treťom kroku Adresa, si viete skontrolovať Vaše registračné údaje, prípadne ich upraviť, ak ste sa niekde pomýlili. Ak si želáte objednávku doručiť na inú adresu, než je tá v registrácii, kliknite na tlačidlo "ADRESA PRE DORUČENIE" Následne sa Vám zobrazí krátky formulár. Po vyplnení tohto formulára, stačí kliknúť na tlačidlo "uložiť novú adresu". A následne si zakliknúť túto adresu, kliknutím na tlačidlo. Pre pokračovanie v objednávke kliknite na tlačidlo "pokračovať v objednávke"
1.8 Posledným krokom je "Potvrdenie objednávky", kde sú uvedené všetky údaje o objednávke - adresa dodania, fakturačná adresa, vybraný spôsob prepravy, objednaný tovar. Môžete sa vrátiť na ktorýkoľvek predchádzajúci krok, a v prípade potreby upraviť údaje. Po kontrole správnosti údajov kliknite na "Záväzne objednať s povinnosťou platby".
Pokiaľ máte nejaké špecifické požiadavky k objednávke - napríklad dodanie v iný dátum a podobne, máte možnosť vpísať ich do poznámky k objednávke, kliknutím na tlačidlo "pridať poznámku".
Po kliknutí Vám príde na email potvrdenie o registrácii a taktiež heslo pre ďalšie nákupy - toto si starostlivo uchovajte, viaže sa totiž ku Vašej emailovej adrese.
2. Spracovanie objednávky
2.1. Po odoslaní objednávky vám bude do piatich minút doručený email "Potvrdenie prijatia objednávky". Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, potvrdzujme iba zaradenie objednávky do nášho systému. Vaša objednávka nie je v tejto fáze ešte nie je z našej strany potvrdená.
2.2. Obchodník spracuje vašu objednávku, overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Ak je objednávka v poriadku, obchodník vám ju potvrdí telefonicky alebo e-mailom, čím sa zaväzujeme dodržať ponúkanú cenu a potvrdzujeme dostupnosť tovaru. V prípade že je všetok objednaný tovar na sklade, objednávka okamžite pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. Ak objednaný tovar na sklade nie je, obchodník vás bude informovať o predpokladanom čase naskladnenia tovaru.
2.3. Objednávka sa presúva na expedíciu pri splnení jednej z týchto podmienok:
Prijatá nová objednávka a všetok tovar z objednávky je na sklade - v prípade že vytvoríte takúto objednávku v pracovný deň do 16:00, zásielka sa expeduje ešte v ten istý deň. Tovar do objednávky sa naskladnil v dopredu určenom termíne.
2.4. Objednávka je vyfakturovaná, a zaslaná do skladu na zabalenie a expedíciu, o čom budete upovedomený emailom.
3. Expedícia objednávky
3.1. V expedičnom centre tovar zabalia a fyzicky predajú kuriérskej spoločnosti. O zabalení objednávky budete informovaný e-mailom, ako aj SMS správou s podacím číslom Vášho balíčka. Tovar Vám bude doručený nasledovný pracovný deň po expedícii balíčka zo skladu. Cestu balíčka smerom s Vám si môžete sledovať cez sledovaciu funkciu Track&Trace kuriérskej služby, všetky potrebné informácie obdržíte spolu s potvrdením o expedícii balíčka.
3.2. Ak ste si vybrali ako spôsob doručenia "Osobný odber na predajni", po potvrdení skladovej dostupnosti emailom a SMS správou si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na príslušnej prevádzke v čase jej otváracích hodín.